Με επιτυχία ολοκληρώνεταιη νέα outdoor διαφημιστική καμπάνια σε μέσα μαζικής μεταφοράς (Λεωφορεία ) «Και Φέτος το Σχολείο είναι Must», η οποία διήρκησε από τις 19 Αυγούστου έως τις 20 Σεπτεμβρίου.
Η καμπάνια πραγματοποιήθηκε σε μεγάλα αστικά κέντρα όλης της χώρας, όπου η Must «έντυσε» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της κάθε πόλης με τα φανταστικά εικαστικά της, έχοντας ως στόχο να μεταφερθεί το “Back to School” μήνυμα της αγαπημένης μάρκας και να ενισχυθεί η αναγνωρισιμότητα και η προβολή του brand Must στις τοπικές κοινωνίες.
Ευχαριστούμε πολύ για την θέρμη σας ανταπόκριση.